Şarkılar Ve Şarkısözleri
Loading

27 Kasım 2010 Cumartesi

ESAT KABAKLI-Gözünü Toprak Doyursun Dinle

www.superalem.biz
Esat Kabaklı Gözünü Toprak Doyursun Şarkısı Dinle



Esat Kabaklı Gözünü Toprak Doyursun Sözleri


Gözünü toprak doyursun
Ne buldun gittin ellere
Bir gün çok pişman olursun
Vururlar yerden yerlere

Ben sana Yar demedim mi
Yanımda kal demedim mi
Canmımı al demedim mi
Gözünü toprak doyursun

Canım fedadır canına
Gel girme benim kanıma
Sulatnım ol mekanıma
Gözünü toprak doyursun

Güneş doğmuyor yüzüme
Dünya karanlık gözüme
Kıymet vermedin sözüme
Gözünü toprak doyursun

Ben sana Yar demedim mi
Yanımda kal demedim mi
Canmımı al demedim mi
Gözünü toprak doyursun

Canım fedadır canına
Gel girme benim kanıma
Sulatnım ol mekanıma
Gözünü toprak doyursun





» Gurbet Treni Dinle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder