Şarkılar Ve Şarkısözleri
Loading

28 Kasım 2010 Pazar

Neşet Ertaş-Al Yanak Allanıyor Dinle

www.superalem.biz
Neşet Ertaş Al Yanak Allanıyor Şarkısı Dinle




Neşet Ertaş Al Yanak Allanıyor Sözleri


Al yanak allanıyor
Aman Yazması pullanıyor
O yar çıkmış karşıma
Amman dal gibi sallanıyor


Aman etme bu nazı
Aman gel bize bazı bazı
Aman yar ben seni aradım
Aman baban olsaydı Razı


Al yanak gül gül olur
Aman sırma saç tel tel olur
Yarim çıkma dışarı
Aman seni gören del olur


Aman etme bu nazı
Aman gel bize bazı bazı
Aman yar ben seni aradım
Aman baban olsaydı Razı


Al yanak pembe pembe
Aman sevdan uyandı bende
Sevdan ile yanıyom
Aman hiç insaf yokmu sende


Aman etme bu nazı
Aman gel bize bazı bazı
Aman yar ben seni aradım
Aman baban olsaydı Razı


Al yanak gül gül olur
Aman sırma saç tel tel olur
Yarim çıkma dışarı
Aman seni gören del olur



Aman etme bu nazı
Aman gel bize bazı bazı
Aman yar ben seni aradım
Aman baban olsaydı Razı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder