Şarkılar Ve Şarkısözleri
Loading

19 Kasım 2010 Cuma

Zerrin Özer-Kar tanesi Dinle

www.superalem.biz



Gökten Oynaya Oyaya Yağar Kartanesi
Düşer Sessiz Sessiz döne döne kartanesi
Havalar çok ayaz çok ayaz çok üşüyorum

Dön Gel dön gel artık dön gel döngel artık
Seni seviyorum istiyorum özlüyorum

Gökten damlaya damlaya yağar damlacıklar
Düşer TANE tane döne döne damlacıklar
Her taraf çal yağmur çal çamur çal çamur
Yağıyor sel yagmur sel yagmur sel yagmur

Dön gel dön gel artık dön
Gel artık Dön gel artık
Seni Seviyorum istiyorum özlüyorum









» Adıyaman Türküsü Dinle


» Aglama yar Ağlama Dinle 


» Ağlayamıyorum Dinle


» Ah İstanbul Dinle


» Aklım Sende Dinle


» Allı Turnam Dinle


» Ama Bazen Dinle


» Arap Saçı Dinle


» Arzular Varya Dinle


» Artık Sevmeyecegim Dinle


» Annem Dinle


» Aşkı Kim İcat Etti Dinle


» Ateş Düştüğü Yeri Yakar Dinle


» Ayrılık için Sevmedim Dinle


» Ayrılmalıyız Dinle


» Ben Böyleyim Dinle


» Ben Melamet Hırkasını Kendim giydim


» Ben Seni Sevmeyi Sevdim


» Beni Hor Görme Dinle


» Beni Kaybettin Dinle


» Bilmem Şu Felegin Bende Nesi Var


» Bir Düşmeye Gör


» Bu Şehirde Kırmızı


» Dağınık Yatak Dinle


» Dayanamıyorum Dinle


» Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme


» Demedimmi Gönül sana Dinle


» Derviş Dinle


» Gönlümün Sultanısın Dinle


» Gönül Dinle


» Hakkını Helal Et


» Hekimden Sorma Dinle


» Herşey Seninle Güzel Dinle 
» İhanetin Rengi Dinle


» iftira Dinle


» İnatçı Gönlüm Dinle


» Kafama Sıkar Giderim Dinle


» Karayılan Bay Ergün Dinle


» Karbeyazdır Ölüm Dinle


» Kartanesi Dinle


» Kırık Aynalar


» Kül Kedisi Dinle


» Olamazdım Seninle Dinle


» O yaz Dinle


» Öbür Dünya Dinle


» Ölürüm Ben Sana Dinle


» Ömür Geçiyor Dinle


» Ötme Bülbül Dinle


» Pasa Gönlüm Dinle


» Sat Gitsin Dinle


» Senede Bir Gün Dinle


» Seninle Bir Dakika Dinle


» Sevdam Kara Çizgide Dinle


» Sevmek Günahsa Eğer Dinle


» Sevmekten Seni Gurur Duyarım


» Son Mektup Dinle


» Şimdi Uzaklardasın Dinle


» Unutamadım Dinle


» Uzak Diye Biryer Yok Dinle


» Vardım Kırklar Kapısına Dinle


» Varmı Sende O Yürek Dinle


» Yalan Dinle


» Yalan Olur Dinle


» Yalvarma Dinle


» Yangınım Dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder