Şarkılar Ve Şarkısözleri
Loading

4 Ocak 2011 Salı

NESET ERTAS -gel sevelim sevileni seveni

www.superalem.biz



Gel sevelim sevileni seveni
Sevgisiz suratlar gülmüyor canım
Nice gördüm dizlerini döveni
Giden ömür geri gelmiyor canım

Özü gülmeyenin yüzü gülermi
Sevgisiz muhabbet hakka degermi
Seven insan kaşlarını egermi
Zorunan güzellik olmuyor canım

Sevgi haktır seven alır bu hakkı
İçi güler dıştan görünür farkı
Sevmeyene akmaz sevginin aRKI
Boş lafla oluklar  dolmuyor canım

Bir zaman aşıkken sende sevmiştin
O anda dünyayı nasıl görmüştün
Sanki cennetin bagına girmiştin
Çokları bu hakkı bilmiyor canım

Aşkın ateşine yandım alıştım
Bu ateş içinde aşkla tanıştım
Doğrumu yanlışmı deyip tanıştım
Sevgisiz hak kabul olmuyor canım

Sevenin gönlünde yanar ışıklar
Kaybolur karanlık tüm dolaşıklar
Garip im sevenler bunca aşıklar
Boş hayale boşa yelmiyor canım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder