Şarkılar Ve Şarkısözleri
Loading

1 Ocak 2011 Cumartesi

ISMAIL YK - Artık Çek Git Hayatımdan

www.superalem.biz



Alo buyrun
Bunudamı yapacaktın bana
Hiç ummazdım senden bunu
Yazıklar olsun sana

Bir degil iki degil üç degil dört
Bıktım yalanlardan böyle masallardan
Bitmeden önce herşeyimdin sen benim
Güzel günler yaşadık seninle sevdigim
Benimle iki yıl önce çektirdigin mestres
Hatırlarmısın senin için canımı verirdim
Bu aldatılma duygusu beni sarıyor
İhanetin beynime kurşun gibi geliyor
Kanlarımda damarlarımda birden donup kanıyor
Kalıyor kayor
Yeter artık aşkımız mezara giriyor
Giriyor giriyor

Artık çek git hayatımdan
Artık çek git git hayatımdan
Çek gitttt

Bir degil iki degil üç degil dört
Bıktım yalanlardan böyle masallardan
Bitmeden önce herşeyimdin sen benim
Güzel günler yaşadık seninle sevdigim

İnan ki ben seni deliler gibi sevmiştim
Sevgim karşılıksız olsa bile mutlu ediyordu beni
Ama ihanetin beynimi kurşun gibi deldi
Ben ne yaptım diye sorma
Suçunu bilirsin sen
Git git çek git

Artık çek git hayatımdan
Artık çek git git hayatımdan gitttt
Artık kendimi serbest hissediyorum
Büyük kederden bugün eveli kurtuluyorum
Gel meyhaneci çok neşeli bir kaset koy
Kendimden geçercesine oynamak istiyorum



» Aç Telefonu Dinle

» Ah Benim Olsan Dinle

» Allah Belanı Versin Dinle

» Artık Çek Git Hayatımdan

» Artık İstemiyorum Seni

» Aşık Olmak İstiyorum Dinle

» Ayrılık isteme Benden Dinle

» Ayrılmam Dinle

» Ayrılmam Yeni Dinle

» Bas Gaza Dinle

» Bas Gaza Türkiyem Dinle

» Belanı Versin Dinle

» Benim İçin Öldün sen Dinle

» Benim Yarim Ondan Ayrılmış

» Bir Dudak ver Dinle

» Bir Numara Dinle

» Bomba Bomba Dinle

» Boşver Salla Dinle

» Bu Şarkının Sözleri Yok

» Bunlar Senin İçin Dinle

» Canım Acıyor Dinle

» Ceviz dinle

» Cicilerini dinle

» Çalkala Arım Balım Peteğim

» Çatlak Zilli Dinle

» Çılgın Dinle

» Çıtı Pıtı Dinle

» Çok Tatlısın Dinle

» Deli Olurum Dinle

» Dilinimi Yuttun Dinle

» Duman Gözlüm yaktın beni

» Dokuz mevsim Dinle

» Döktür Dinle

» Duydunmu Yar Dinle

» Düğünün Varmış Dinle

» Elveda Dinle

» Eskisi Gibi Dinle

» Facebook Dinle 
» Felaketsib Dinle

» Fenerbahçe Dinle

» Firari Dinle

» Galatasaray Dinle

» Gıcık Şey Dinle

» Gidersen Dinle

» Gidiyorum Buralardan Dinle

» Git Hadi Git Dinle

» İnsafsız Dinle

» İstemiyorum Seni Dinle

» Hap gibi İçerim Dinle

» Haydi Bastır dinle

» Kala Kala Dinle

» Kıskandınmı Dinle

» Kıt Kıt Dinle

» Kudur Baby Dinle

» Mix Şarkılar Dinle

» Neden Dinle

» Nerdesin Dinle

» Oley Dinle

» Otobus Dinle

» Öptümmü Tam Öperim Dinle

» Özledim Seni Dinle

» Patlat Gitsin Dinle

» Radar Dinle

» Sanma Sana Dönerim Dinle

» Sen Hiç Aşık Oldunmu

» Sen Olmasan Dinle

» Seni Ben Kimseye Vermem

» Seviyorum Dinle

» Seviyorum seni Dinle

» Son Defa Dinle

» Söndür Dinle

» Şekerim Dinle

» Şekerim Benim Dinle

» Tıkla Dinle

» Yar Gitme Dinle

» Yar Gitme Remix Dinle

» Yaralıyım Dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder