Şarkılar Ve Şarkısözleri
Loading

1 Ocak 2011 Cumartesi

Ismail YK-Galatasaray Marşı Dinle

www.superalem.biz



www nokta
Sarı kırmızım nokta com
Geliyor geliyor geliyor amman
Aslansın sen cimbomum

www nokta
Sarı kırmızım nokta com
Geliyor geliyor geliyor amman
Büyüksün be cimbomum

Caddelerde sokaklarda
Televizyon kanallarında
Kahvelerde radyolarda
Yüregimizde sen varsın

Arabalarda ve yollarda
Evimizin duvarında
Kalbimizin köşe başında
Heryerde sen varsın

Spiker:
Atak devam ediyor
Ceza alanı içinde
Kaleyi düşünüyor
Ve gooooolllll

Gol gol helal olsun cimbom sana (gol gol)
Gol gol coştur bizi bir daha  gol gol
Vazgeçilmez senden asla gol gol
Attıgın goller kadar maşallah maşallah

Gol gol helal olsun cimbom sana (gol gol)
Gol gol coştur bizi bir daha  gol gol
Vazgeçilmez senden asla gol gol


» Aç Telefonu Dinle

» Ah Benim Olsan Dinle

» Allah Belanı Versin Dinle

» Artık Çek Git Hayatımdan

» Artık İstemiyorum Seni

» Aşık Olmak İstiyorum Dinle

» Ayrılık isteme Benden Dinle

» Ayrılmam Dinle

» Ayrılmam Yeni Dinle

» Bas Gaza Dinle

» Bas Gaza Türkiyem Dinle

» Belanı Versin Dinle

» Benim İçin Öldün sen Dinle

» Benim Yarim Ondan Ayrılmış

» Bir Dudak ver Dinle

» Bir Numara Dinle

» Bomba Bomba Dinle

» Boşver Salla Dinle

» Bu Şarkının Sözleri Yok

» Bunlar Senin İçin Dinle

» Canım Acıyor Dinle

» Ceviz dinle

» Cicilerini dinle

» Çalkala Arım Balım Peteğim

» Çatlak Zilli Dinle

» Çılgın Dinle

» Çıtı Pıtı Dinle

» Çok Tatlısın Dinle

» Deli Olurum Dinle

» Dilinimi Yuttun Dinle

» Duman Gözlüm yaktın beni

» Dokuz mevsim Dinle

» Döktür Dinle

» Duydunmu Yar Dinle

» Düğünün Varmış Dinle

» Elveda Dinle

» Eskisi Gibi Dinle

» Facebook Dinle 
» Felaketsib Dinle

» Fenerbahçe Dinle

» Firari Dinle

» Galatasaray Dinle

» Gıcık Şey Dinle

» Gidersen Dinle

» Gidiyorum Buralardan Dinle

» Git Hadi Git Dinle

» İnsafsız Dinle

» İstemiyorum Seni Dinle

» Hap gibi İçerim Dinle

» Haydi Bastır dinle

» Kala Kala Dinle

» Kıskandınmı Dinle

» Kıt Kıt Dinle

» Kudur Baby Dinle

» Mix Şarkılar Dinle

» Neden Dinle

» Nerdesin Dinle

» Oley Dinle

» Otobus Dinle

» Öptümmü Tam Öperim Dinle

» Özledim Seni Dinle

» Patlat Gitsin Dinle

» Radar Dinle

» Sanma Sana Dönerim Dinle

» Sen Hiç Aşık Oldunmu

» Sen Olmasan Dinle

» Seni Ben Kimseye Vermem

» Seviyorum Dinle

» Seviyorum seni Dinle

» Son Defa Dinle

» Söndür Dinle

» Şekerim Dinle

» Şekerim Benim Dinle

» Tıkla Dinle

» Yar Gitme Dinle

» Yar Gitme Remix Dinle

» Yaralıyım Dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder